piątek, 31 lipca 2020

Nowe książki: lipiec 2020



W tym miesiącu udało mi się zrobić małe zakupy książkowe. Są to dwie sapce opery, kolejne tomy serii, które zbieram, i przypadkowo zauważone w koszu z tanimi książkami popularnonaukowe kompendium o II wojnie światowej.


Ładnie wydana pozycja, duży format, twarda oprawa, mnóstwo ilustracji. Mimo leżenia w koszu z mnóstwem innych książek nie ma żadnych uszkodzeń. Kupiłam ją dziś i tylko pobieżnie przekartkowałam, tak na pierwszy rzut oka to taka synteza na poziomie szkoły średniej. Lubię tego typu publikacje, zawsze fajnie jest sobie odświeżyć posiadaną wiedzę.


Zabawna sprawa z tym Wśród gwiazd. To drugi tom, a ja jeszcze nie przeczytałam pierwszego :) Ale w końcu przyjdzie na to czas, a wtedy będę mieć obie części i pochłonę je na raz.


No i trochę spóźniona ósma część Expanse. To będzie książka, za którą zabiorę się zaraz po tym, jak skończę czytać to, co aktualnie zaczęłam. Jak zwykle wygląda fantastycznie.

4 komentarze:

  1. Wśród gwiazd bardzo mi się podobała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu mężowi też, ale ja mam swoją listę, musi poczekać na swoją kolej :)

      Usuń
  2. Gniew Tiamant pierwszy raz o tym słyszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tego spaceoperowego Sandersona czaję się i czaję, i jakoś wciąż mam wątpliwości...

    OdpowiedzUsuń