sobota, 23 kwietnia 2016

Nowe książki: "Mroczna Wieża" tomy 1-3


Większość z was zapewne wie, że dziś Międzynarodowy Dzień Książki. W związku z tym Empik przygotował dla swoich klientów fajną promocję: trzy książki w cenie dwóch. Skorzystałam z niej i kupiłam pierwsze tomy "Mrocznej Wieży" Stephena Kinga. Czytałam już kiedyś cały cykl i uważam go za świetny. Poza tym bardzo podoba mi się nowe wydanie w tych twardych okładkach z pięknymi grafikami. Chciałam mieć je na półce odkąd pierwszy raz je zobaczyłam :)

Kilka dni temu zamówiłam ręcznie robione zakładki do książek od Moniki Piotrowskiej-Wegner z bloga monweg.blogspot.com. Dziś znalazłam je w swojej skrzynce. To kolejna miła rzecz z okazji Dnia Książki. Poniżej przedstawiam wam zdjęcia moich nowych zakładeczek:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz