sobota, 10 września 2016

Nowa książka: kolejny tom "Księgi Całości", Feliks W. Kres


Kiedyś już kupiłam dwie części tej serii, teraz udało mi się dokupić kolejną, ale na razie jakoś nie mam ochoty zabrać się za jej przeczytanie. W końcu kiedyś je przeczytam, może do tego momentu będę mieć już więcej własnych części na swojej półce. Książkę wygrzebałam z kosza z przecenami w Media Markt. Był duży wybór, ale większość pozycji nie było raczej w moim guście. Przez chwilę zastanawiałam się, czy nie zakupić książek "Dziewczyna w stalowym gorsecie" i "Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu" - ładne okładki, wydawnictwo Fabryka Słów, no i były dostępne od razu dwie części. Ale przeczytałam opis i stwierdziłam, że to raczej nie dla mnie. Teraz sprawdziłam też opinie na lubimyczytac.pl i cieszę się, że zostawiłam je w sklepie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz