poniedziałek, 11 września 2017

Nowe książki: trylogia Odrodzone królestwo, Elżbieta Cherezińska


W miniony weekend Empik znowu zaserwował nam promocję trzy książki w cenie dwóch. Zwykle staram się z niej skorzystać, bo to dobra okazja na uzupełnienie księgozbioru w dość rozsądnych cenach. Zaszalałam więc i kupiłam tę trylogię w twardych okładkach. Słyszałam o tych książkach wiele dobrego, jest to ponoć napisana z rozmachem i pełna intryg powieść historyczna z elementami fantasy, czyli coś, co może mi się bardzo spodobać. 


Tu zbliżenie na Tarkina.


I jeszcze całość leżąca na półce.

3 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje :) Sama słyszałam dużo dobrego o tej trylogii, planuje się wziąć za tom pierwszy jeszcze w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie mógłbym napisać to samo, więc się nie będę powtarzał, tylko ja może nie w tym, a w 2018. :P

      Usuń
    2. Ja spróbuję przeczytać jeszcze w tym, ale na 100% pewna nie jestem. Z książkami nie da się za wiele zaplanować, zawsze może wyskoczyć coś niespodziewanego (zresztą raczej znacie to z własnego doświadczenia).

      Usuń