czwartek, 14 kwietnia 2016

Nowe książki: "Kraken" i "Wyścig na orbitę"


Kupiłam już jedną książkę z krakenem w nazwie, przyniosłam do domu, postawiłam na półce i kiedyś pewnie ją przeczytam, ale na razie jakoś mi się nie spieszy. Sądzę jednak, że z tym "Krakenem" będzie inaczej, gdyż jego autorem jest China Mieville. Czytałam jego "Miasto i miasto" i uważam tę książkę za udaną i intrygującą - czasem wracam do niej myślami. Opis na okładce "Krakena" daje nadzieję na kolejną ciekawą powieść.

"Wyścig na orbitę" to książka popularnonaukowa. Autor, Michael d'Antonio to dziennikarz, uhonorowany Nagrodą Pulitzera. W "Wyścigu na orbitę" przedstawia dzieje amerykańskiego programu kosmicznego w końcu lat 50. - czyli w czasie, gdy trwała najbardziej zaciekła rywalizacja ze Związkiem Radzieckim. Książka o tej tematyce po prostu nie może być dla mnie nudna! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz