niedziela, 1 marca 2020

Nowe książki: luty 2020


W tym miesiącu moja kolekcja powiększyła się o trzy sztuki: planowaną Bursztynową lunetę, ostatni tom trylogii Mroczne materie, oraz dwie kolejne części serii wydawniczej Uczta Wyobraźni. To więcej niż udało mi się przeczytać w lutym, który nie był dla mnie szczególnie udany pod względem czytelniczym. Mam zaczęte dwie książki, ale ich czytanie idzie mi baardzo powoli.


No piękne okładki ma ta seria. Tym razem mamy tu złoto i błyszczące chmury na tle matowej czerni.


Jak rzadko kiedy, tym razem znam jedną z tych książek :) Słyszałam dobre rzeczy o Wodnym nożu i miałam tę pozycję na liście do przeczytania. Droga serca jest dla mnie zagadką, aczkolwiek jak zwykle mam nadzieję na coś udanego.

3 komentarze:

  1. Ależ piękne zdobycze, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bursztynowa luneta pewnie do końca miesiąca, a reszta... Nie podejmuję się określić daty :)

      Usuń
  2. Jeśli miałabym wybierać po okładce to zdecydowałabym się na " Droga serca" ;)

    OdpowiedzUsuń