poniedziałek, 1 maja 2017

Nowe książki: Harry Potter i Głębia ciąg dalszy


Maj zawsze jest dla mnie czasem wspaniałych zdobyczy książkowych - mam urodziny i wszyscy wiedzą, co najbardziej mnie ucieszy. Tym razem nie było wielkich zaskoczeń, dostałam kolejne dwa tomy przepięknie wydanego Harry'ego Pottera oraz drugi i trzeci tom cyklu science fiction Głębia (tutaj recenzja pierwszej części).

Głębię zacznę czytać bardzo szybko, jestem ogromnie ciekawa dalszego rozwoju wydarzeń. Co do Harry'ego - mam zamiar dozbierać kolekcję do końca (co pewnie nastąpi w grudniu) i dopiero potem powtórzyć sobie całość od początku do końca. Który to już będzie raz? Piąty, ósmy, nie pamiętam, ale coś koło tego. Jedno jest pewne: Harry nigdy mi się nie znudzi.




Kiedy chcesz zrobić zdjęcie książek, ale masz w domu koty...

1 komentarz:

  1. To wydanie Pottera i ja chcę skompletować... kiedyś mi się to uda. Miałam w planach przeczytać całą serię po angielsku. Ciekawe, czy zostanie to tylko na etapie planów... :)

    OdpowiedzUsuń